DESIGN 06, 07, 08

Här kommer tre designer som har samma grunder och liknar varann:

DESIGN 06
Pris: 40 kr
Ingår: Jag byter bakgrund, ändrar menyn, kommentarfältet, bredden på bloggen, headern såklart och fonterna. Om ni vill ha nåt annat kostar det extra XD!
Betalning: Du överför till min NORDEA bank


DESIGN 07
Pris: 35 kr
Ingår: Jag byter bakgrund, ändrar menyn, kommentarfältet, bredden på bloggen, headern såklart och fonterna. Om ni vill ha nåt annat kostar det extra XD!
Betalning: Du överför till min NORDEA bank


DESIGN 08
Pris: 35 kr
Ingår: Jag byter bakgrund, ändrar menyn, kommentarfältet, bredden på bloggen, headern såklart och fonterna. Om ni vill ha nåt annat kostar det extra XD!
Betalning: Du överför till min NORDEA bank

.

Vad heter du, sötnos?
Kom ihåg

Din mail: (bara jag kan se)

Har du blogg?

Det är bara att skriva på!

.
RSS 2.0